sobota, 5 stycznia 2013

Na dobry początek.

Ano, witam wszystkich, którzy jakimś cudem trafili na tego bloga. Co będę tu zapisywać? Przemyślenia, refleksje, mam zamiar zrobić coś w stylu pamiętnika. Eh, a przysięgałam sobie, że nie będę niczego takiego tworzyć. No trudno, chyba kultura wymagałaby, żeby się przedstawić. Jestem Chu, taki tam pseudonim artystyczny sobie wymyśliłam. Jestem z okolic Gdyni. Bardzo lubię ( a nawet kocham ) Azję, głównie Koreę i Japonię oraz wszystko co jest związane z tymi oto krajami. W związku z tym będę najpewniej wstawiać do moich wpisów zdjęcia z przedmiotami i ludźmi z tychże krajów. Uwielbiam słuchać muzyki przy każdej okazji.  Moimi ulubionymi gatunkami jest k-pop i j-rock, ale jakimś dobrym metalem tez nie pogardzę. To by było tyle na dzisiaj. Dzięki za przeczytanie. c:
Luhan, EXO-M

5 komentarzy:

  1. Odwidzi Ci się, odwidzi pisanie, gwarantuję Tobie. XD
    Masz, komentarz nawet nabijam. >D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 10 lat mnie wspierasz. Tym razem również nie zawiodłaś...

      Usuń
    2. Przecież o tym wiem. : D Ale Cię przekupię, nie martw się.

      Usuń
    3. Skoro nie chcesz, to nie dostaniesz prezentu urodzinowego ~

      Usuń